Blog zamknięty. Treści dostępne!

niedziela, 4 lutego 2018

Mój kanał na YouTube - wyjaśnienia

Witajcie!
Jak wiecie prowadzę KANAŁ NA YOUTUBE na którym czasami umieszczam filmy. No właśnie - czasami. Dlaczego?







Już wyjaśniam!
Powód 1 - NIE MAM POMYSŁU NA NOWE FILMY! 
Podeślijcie mi w komentarzach przykładowe pomysły na pewno z któregoś skorzystam!

Powód 2 - System operacyjny 
Jakiś czas temu po pewnej aktualizacji Windows 10 zaczął szwankować. Nie mogłem się zalogować! Wyrzucało mnie na profil tymczasowy... Zdenerwowałem się i zainstalowałem siódemkę :D Gdy wszystko sprawdzę i zainstaluję OBS'a to może niedługo pojawi się nowy filmik...

Powód 3 - Sprzęt
W czasie nowości laptopa Lenovo G50-45 wszystko spokojnie na nim działało... jednak coraz większe wymagania sprzętowe dają o sobie znać. Oczywiście Transformice spokojnie na tym sprzęcie działa ale czasami (zwłaszcza podczas "szamanowania") pojawiają się drobne lagi.
Nagrywanie jeszcze nie stawia mu większego problemu, ale o streamowniu NIE MA MOWY!

~Marcinolak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz