Blog zamknięty. Treści dostępne!

poniedziałek, 24 lipca 2017

O Transformice i o blogu!

Witajcie w tym (zapewne) długo oczekiwanym poście... Opiszę wam teraz historię gry Transformice i mojego bloga!

Witaj drogi czytelniku!
Jeśli to czytasz zapewne chciałeś się dowiedzieć czegoś o blogu i o grze
tak też się stanie jeśli przeczytasz notatki poniżej!


1. Transformice – darmowa, przeglądarkowa gra stworzona przez francuskich twórców znanych pod pseudonimami Melibellule oraz Tigrounette. Pracują oni w studiu Atelier 801, gdzie członkowie studia są administracją gry. Melibellule stworzyła grafikę gry, a Tigrounette funkcje gry i mechanikę. Gra została wydana 1 maja 2010 roku. Transformice zostało wydane na Steam 30 stycznia 2015 roku. Obecną walutą jest serek i truskawka. Truskawki zakupić można za prawdziwe pieniądze, zaś serek zbiera się za zebrany serek na mapce.
Źródło: Wikipedia




2. Blog – był ciepły letni dzień, połowa wakacji1. Nudziłem się. W pewnym momencie pomyślałem, że po dłuższej przerwie włączę  grę Transformice. Zauważyłem, że zostały dodane 2 nowe eventy2. Nie wiedziałem kompletnie o co w nich chodzi więc intuicyjnie otworzyłem przeglądarkę, wpisałem adres bloga Modliszki3 i uzupełniłem braki w mojej wiedzy. W tym samym momencie wpadł mi do głowy pomysł, który jeszcze w tym samym dniu narodził tego bloga. Ile ja się namęczyłem, żeby ogarnąć Bloggera, utworzyć motywy ale najgorszy był układ i wklejanie widgetów. Nie wiedziałem kompletnie co to za szlaczki, znaczki i krzaczki, ale dowiedziałem się, że to jest właśnie kod HTML. W późniejszym czasie zająłem się jego prostą edycją na zasadzie wyszukaj i zamień. [...] Jakiś czas temu zająłem się nauką kodu HTML i CSS. Efekty mogliście zauważyć w poście "Post z okazji 5000 wyświetleń" i do teraz jestem zadowolony z tego co daje mój blog, ale byłby on tylko przyozdobioną stronką w Internecie gdyby nie wy - czytelnicy.

Przypisy:
- 30.07.2016
- Wakacyjny i Minievent pustynny
-  Transformice blog PL







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz