Blog zamknięty. Treści dostępne!

czwartek, 28 lipca 2016

Skróty (język,slang) Transformice

Witam! To znowu ja. Dziś chciałbym wam opisać skróty w Transformice. Gracze używają ich, w celu skrócenia sobie wypowiedzi (kiedy się śpieszymy). Podstawowa ich znajomość ułatwi nam grę! Udało mi się zebrać trochę informacji i napisałem tego posta. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
     
  • TFM - TRANSFORMICE
  • pk - pokój (dwóch szamanów nie walczą)
  • favo - faworyzowanie myszki przez szamana
  • st - firST - pierwszy
  • noob (nb) - nieudacznik (najczęściej o szamanie)
  • ty (thx) - Thank You - dzięki
  • gj - good job - Dobra robota
  • gg - good game - dobra gra (powszechne w wielu grach)
  • pro - proffesional - profesjonalista
  • afk(i) - away from keyboardnieaktywni gracze (tu: myszki) 
  • cj - corner jump - skok po rogu 
  • wj - wall jump - wspinanie się
  • troll - trollowanie graczy
  • hack - hackowanie, hacker
  • chez - cheese - ser
  • z/w (zw) - zaraz wracam
  • jj - już jestem
  • sry (sr) - sorry - przepraszam
  • cc - serki 'ekwipunkowe' - najczęściej można spotkać na pokojach anglojęzycznych lub /room *#trade


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz