Powyżej znajduje się obrazek przedstawiający opisane numerkami opcje i wartości do omówienia.
Pracować będę na gruncie - Trampolina
1. Nazwa obiektu, który wybraliśmy.
2. Wartości X, Y, L, H - wartości X oraz Y to dwie osie - pozioma i pionowa. zmieniając je, zmieniamy położenie obiektu. Wartości L i H to długość i szerokość wybranego obiektu.
3. Przyciski Usuń oraz Kopiuj:
Usuń - usuwa obiekt.
Kopiuj - duplikuje (tworzy taki sam) obiekt po prawej stronie względem wybranego gruntu.
4. Wartość Z - możemy nazwać ją numerkiem identyfikacyjnym naszego gruntu.
Służy do łączenia ze sobą obiektów liniami JR (o których za jakiś czas na pewno napiszę posta)
5. Widoczność gruntów:
Tło - grunt jest w tle i nie zakrywa myszy.
Pierwszy plan - grunt zakrywa wszystko za nim.
6. Ruchome podłoże - wybieramy gdy chcemy, aby nasz grunt mógł się poruszać.
7. Opcje gruntu:
Masa (0=auto)* - masa obiektu. Najmniejsza masa to 1! 0 jest to wartość automatyczna, proporcjonalna do wielkości obiektu.
Tarcie - przyczepność myszek i tarcie w stosunku do innych obiektów (np. czekolada - 20).
Odbicie - zwiększanie wartości powoduje większe odbijanie się myszek i innych obiektów
(np. Lawa - 20, Trampolina - 1.2)
Kąt nachylenia - kąt nachylenia obiektu.
Stały kąt nachylenia (1=tak)* - wpisanie 1 powoduje zablokowanie kąta nachylenia (tak samo jak umiejętność "taśma klejąca").
Tłumienie liniowe* - zmniejsza prędkość przemieszczania się obiektu w osi X i Y.
Tłumienie kątowe* - zmniejsza prędkość przemieszczania się obiektu w trakcie zmiany kąta nachylenia
* - tylko przy włączonej opcji "Ruchome podłoże".
8. Kolizje:
Kolizja z myszami - wyłączone: myszy mogą przechodzić przez obiekt
Kolizja z podłożami - wyłączone: przedmioty mogą przenikać przez obiekt
5. Widoczność gruntów:
Tło - grunt jest w tle i nie zakrywa myszy.
Pierwszy plan - grunt zakrywa wszystko za nim.
6. Ruchome podłoże - wybieramy gdy chcemy, aby nasz grunt mógł się poruszać.
7. Opcje gruntu:
Masa (0=auto)* - masa obiektu. Najmniejsza masa to 1! 0 jest to wartość automatyczna, proporcjonalna do wielkości obiektu.
Tarcie - przyczepność myszek i tarcie w stosunku do innych obiektów (np. czekolada - 20).
Odbicie - zwiększanie wartości powoduje większe odbijanie się myszek i innych obiektów
(np. Lawa - 20, Trampolina - 1.2)
Kąt nachylenia - kąt nachylenia obiektu.
Stały kąt nachylenia (1=tak)* - wpisanie 1 powoduje zablokowanie kąta nachylenia (tak samo jak umiejętność "taśma klejąca").
Tłumienie liniowe* - zmniejsza prędkość przemieszczania się obiektu w osi X i Y.
Tłumienie kątowe* - zmniejsza prędkość przemieszczania się obiektu w trakcie zmiany kąta nachylenia
* - tylko przy włączonej opcji "Ruchome podłoże".
8. Kolizje:
Kolizja z myszami - wyłączone: myszy mogą przechodzić przez obiekt
Kolizja z podłożami - wyłączone: przedmioty mogą przenikać przez obiekt
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz